Wednesday, December 18, 2013

Šį blogą skaitau gana senai ir prisipažinsiu - daugiau nieko neskaitau. Šis blogas man dar įdomiau n


Žinau, žinau, kad ilgai . Tačiau visur nespėju, o ir jums pasikankinti reikia. madagascar Šį kart įkelsiu tik laiškus, vėliau... pamatysit :p. Labai džiaugiuos perskaičius juos, tokie šilti.. Mm.. Paskaitykit ir įvertinkit komentaruose.
Sn'sss'e pradėjau lankytis kiekvieną dieną, nes čia buvo ir konkursų, patarimų, nemokamų daiktų. Tiesiog visko!!! Blogas ėmė vis man labiau madagascar patikti, ėmiau jame lankytis kas 2 valandas, nes laukiau naujų pranešimų iš blogo rašytojų. Jis tapo labai įdomus, tiesiog nuostabus. Pranešimai būdavo ne tik apie stardollą, o apie įvairią madą, norėčiau, kad jų būtų dar daugiau :)) Netgi norėčiau tapti jūsų blogo rašytoja, bet manau nebeliktų laiko. Vasarą tikrai tapčiau :)
Turbūt daugelis sakytu, kad šį blog'ą skaito madagascar vien dėl stardoll'o naujienų. Jis nieko nereiškia. Nueini, pažiūri kas naujo, pakomentuoji dėl prizo (komentavimo) ir išeini, baisiai ten tau jau rūpi tie straipsniai, kokia jų kokybė. Bet man rūpi. Juk kiekvienas mes esame šio nuostabaus blog'o dalis. Kiekvieną kartą išsakau savo nuomonę, kas man nepatinka arba atvirkščiai kas patinka. Išsakau viską, ypač dabar kai išėjau iš šio nuostabaus blog'o, gailiuosi dėl to, bet ką padarysi. :( Skaitau šį blog'ą net nežinau kiek, gal kai pradėjau žaist stardoll'ą. Netyčia jį užtikau ( su drauge). Nuo pradžių mane labai žavėjo išvaizda, trumpi pranešimai apie nemokamus daiktus ir visą kitą. Bet kai jau tapau eilinė stardoll narkomanė pradėjau domėtis mada, blog'ais ir visą kitą. Šio blog'o straipsniai man pradėjo nebe patikti, vien dėl trumpumu. madagascar Po kelių mėnesių viskas pradėjo taisytis blog'ą papildė naujos ir geros rašytojos. madagascar Atsirado vis daugiau straipsnių apie madą, kuriais aš žavėjausi. Nors būdavo ne tokie išsamūs, bet man patikdavo, aš daug ko sužinodavau. Dar ir dabar kartais matau, kad rašytojos rašo vien dėl to, kad taptu aktyviausia rašytoja, bet manau, kad svarbiausia ne daug straipsnių, o jų kokybė. madagascar Žinau, kad čia pakalbėjau ne į temą, tad dabar atsakysiu į svarbiausia klausima " Kodėl skaitau šį blog'ą?". Hmm... Gal pasakysit, kad aš atsakau paprastai, madagascar bet pasistengsiu išsakyti viską kas man šiuo metu šaus į galvą. Skaitau, madagascar nes jis man vis dar patinka. Aš labai mėgstu pakritikuot kitus žmones kurie galvoja, kad rašo gerai, o iš tiesų taip nėra. Skaitau ir dėl to, kad kažkada čia rašiau, bet gal dar grįšiu (jei priims). Skaitau, nes tai mano dalis kurios aš negaliu pašalint, be kurios man būtų sunku... Iš ties man labai patinka skaityt ilgus ir mano nuomonei įdomius straipsnius. Aišku šis blog'as turi ir minusų, madagascar jie ne tokie ir dideli, bet manau reiktu atsižvelgti. Jų nerašysiu, nes ne tokia užduotis. Manau, kad baigiau, nes nežinau ką dar ir rašyti :) Evelina :))
Taigi, gal pirmiausia pradėsiu nuo to, kaip aš Jūsų blog'ą suradau. Visų pirmiausia, buvo nusibodę tie "tipo" populiariausi blog'ai, man asmeniškai juose nieko gero nerašydavo, tad sumaniau paieškoti ko nors, naujo, šviežio. Apžiūrėjau nemažai madagascar tokių, na, nelabai išpopuliarintų madagascar blog'ų, ir į mano akis įstrigo jūsų tinklaraštis. Visų pirma vien dėl to, kad tik įėjus išgirdau gražią muziką, bei išvydau nuostabų foną. Pamaniau: "Oo, Silvija, jis vertas dėmesio" Tada pradėjau skaityt naujesnius pranešimus, kai visus perskaičiau to mėnesio, ėjau net į senesnius, madagascar nes buvo labai įdomu skaityti. Daugiau nebesiskyriau su šiuo blog'u, madagascar netgi įdėjau jį į žymas, kad nereikėtų jo man ilgai ieškoti!! : D Taigi, ir skaitau jį iki šiol. Kiekvieną dieną pateikiama naujienų, bei visokių straipsnių madagascar ne vien apie STARDOLL, madagascar bet ir apie kitus, be galo įdomius ar aktualius madagascar dalykus. : ) O į šį blog'ą rašo labai puikios rašytojos, kurios išmano madagascar tai, apie ką rašo, daug dirba ieškodamos informacijos. Taigi, straipsniai, kad ir būna ilgi, bet būna greitai madagascar bei lengvai madagascar perskaitomi. madagascar : ) Taigi, šis blog'as turi nuostabią ir vieningą komandą, kurios kituose blog'uose madagascar labai trūksta. Džiaugiuosi suradus SN'sss : )
Šį blogą skaitau gana senai ir prisipažinsiu - daugiau nieko neskaitau. Šis blogas man dar įdomiau negu pats stardoll ,tiktai šis blogas manę pabudiną jį aplankyti,kadangi madagascar tiek daug pranešimų apie stardollą. Skaitau jį dėl to,jog jaučiu,kad jis man savas, daug puikių pranešimų bei straipsnių. Jai šio blogo nebūtu, turbūt visai nieko neskaityčiau. Mada, grožis,sveikata,Stardoll ir taip toliau - VISKAS KO MAN REIKIA! Net iš pat pradžių aš juo susižavėjau, nors radau tik per klaidą. Jaučiu,jog rašytojos stengiasi ir net su meile mums rašyti straipsnius be to,užėjus į jį , pajuntu šilumą ir draugiškumą , todėl jį labai myliu.
Visų pirma skaitau šį blogą, nes esu jo rašytoja. O šiame bloge esu rašytoja, nes kai tik susikūriau madagascar savo naują lėlę (dabar jau gan seną) iš pat pradžių pradėjau skaityti šį blogą ir jį įsimylėjau . Skaitau jį kiekvieną dieną, nes tai dar ir nėra toks prestižinis klubas, kuriame rašytojos turi parašyti min 300žodžių kad skaitytūsi normalus pranešimas, tokių pranešimų tikrai neskaitau, nes jie visada būna tas pats per tą patį ir labai įskausta akis. Ta

No comments:

Post a Comment