Friday, April 4, 2014

Tu nežinai, kur dieną dingsta sapnai Nori skrist toli, tai kur tavo sparnai? Neįmanoma pamiršti sudė

Diva - Iš lėto sukasi
Tu nežinai, kur dieną dingsta sapnai Nori skrist toli, tai kur tavo sparnai? Neįmanoma pamiršti sudėtingų minčių Į jas giliai swapz visas panirt baigiu Diena po dienos swapz Slenka lėtai Bandai tu laiką aplenkti swapz Bet kam visa tai? Iš lėto sukasi dienos ir naktys Negi tu nežinai, kaip lengva prarast Pasiklydus sapnuos vėl iš lėto judu Vėl bandau aš pabėgt nuo problemų savų Kiekvieną kartą pabudęs einu ir einu Man sapnai vėl parodė į laisvę kelių Bet jais eidamas oro retai pritrūkstu Juk gyvenimui swapz reikia dviejų žmonių Tad iliuzijų slenka dienos swapz ir naktys Su tavim jos nušvinta kaip fakelo dagtis swapz Iš minčių suformuosime naują planetą O kiti ją stebės taip, kaip stebi kometą Iš lėto sukasi dienos ir naktys Negi tu nežinai, kaip lengva prarast Pasiklydus sapnuos vėl iš lėto judu Vėl bandau aš pabėgt nuo problemų savų (x4)
Dimonaz (2010.10.26, 13:52)    
▪ Andžikas - Optimistas ▪ Martynas Beinaris ir Guoda Juškevičiūtė - Kol patikėsiu ▪ Biplan - O mes prie jūros ▪ Van Denis - Popsas ▪ G&G Sindikatas - Guli guli ▪ Kitokios - Euforija ▪ Martynas Beinaris - Mano krantas ▪ Non Mc - Griūvanti dėlionė ▪ Džei Džei - Noriu matyti tave ▪ Karčema - Esu žvejys ▪ Zyplių dvaro kapela - Mano kraštas ▪ Pinup Girls - Be tavęs ▪ Trakiškių kaimo kapela - Mūsų gyvenimo valsas ▪ Rytis Cicinas - Naktinė žvaigždė ▪ Asta Pilypaitė - Prisiglausk ▪ Andžikas swapz - Virš debesų ▪ Justas - Tu nebijok swapz ▪ Pupos (Sandrutė) - Nebemyli (Pildyk) ▪ Grupiokai - Ramunėlės ▪ Gabrielius Vagelis - Negaliu atsilaikyt
Daugiau... 1. (1) Monika Linkytė - Aš netikėsiu (filmo "Moterys meluoja geriau" daina) 2. (2) Marijonas Mikutavičius ir Džimba - Aš labai myliu savo mamą 3. (11) G&G Sindikatas - Guli guli 4. (6) Neo - Tau, mano mamyte 5. (3) Ieva Narkutė - Raudoni vakarai 6. (4) Laura Remeikienė - Tuk tuk, širdele 7. (10) Ligitas Kernagis, Evelina - Mama, kaip tu laikais 8. (-) Martynas Beinaris - Mano krantas 9. (12) Donatas Montvydas - Norim dar 10. (5) MG International - Juoda orchidėja 11. (9) Gytis Paškevičius - Mano kraštas 12. (34) Senoji animacija - Krokodilas Gena (Gimtadienio daina) 13. (13) Saulius Mykolaitis swapz - Matrica 14. (16) Dima Šavrovas - Mamai 15. (73) Julija Jegorova - Žinau, tai tu 16. (103) Vytautas Kernagis - Giedu dainelę (Kalnai ant kalnų) 17. (15) Inga Valinskienė - Žvaigždė 18. (24) Eglė Jakštytė - Skrendi 19. (-) Mia - Kalė 20. (26) Vytautas Šiškauskas - Lietuva (Mūsų kaimas) Daugiau  |  Labiausiai komentuojami  |  Geriausiai įvertinti  |  Populiariausi atlikėjai
DainuTekstai.lt yra lietuviškų ir tarptautinių dainų tekstų archyvas. Diva - Iš lėto sukasi ir visų kitų dainų tekstai yra jų autorių nuosavybė ir pateikiami tik informaciniais tikslais. Visi vaizdo klipai yra iš Youtube.com, čia pateikiama tik automatinė Youtube klipų paieška. Muzikos/mp3 parsisiuntimo svetainė nesiūlo. ** All lyrics are property of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All possible music videos are from Youtube, we do not host any video on our server, this is only an automatic search swapz for videos provided by Youtube. DainuTekstai.lt    Kontaktai    Rimai    Patarlės

No comments:

Post a Comment