Monday, April 7, 2014

DainuTekstai.lt yra lietuviškų ir tarptautinių dainų tekstų archyvas. Diva - Aš nematau ir visų kitų

Diva - Aš nematau
   Aš nematau, tiktai girdžiu    Alsavimą tą tylų    Aš nematau, tiktai girdžiu    Ir tai mane baugina    Aš nematau, tiktai girdžiu    Tylius žingsnius artėjant    Aš nematau, tiktai jaučiu, jaučiu Ša! Girdžiu žingsnius, artėji Sakyk greičiau ir dink nakty Prisilietimas tyras Tu širdį plakt stipriau verti Kas tu? Sakyk, ko nori? Tylėjau aš, drebu labiau Ir kitą dieną vėlei Tu ateini, bijau    Aš nematau, tiktai girdžiu    Alsavimą tą tylų    Aš nematau, tiktai girdžiu    Ir tai mane baugina    Aš nematau, tiktai girdžiu    Tylius žingsnius artėjant    Aš nematau, tiktai jaučiu, jaučiu Ša! Aš laukiu vėl šiandien tavęs Tyla. Sunku tuo patikėt Tų žingsnių ir alsavimo Nebegirdžiu, nebegirdžiu Dabar aš taip bijau savęs Bijau pažvelgt sau į akis O veidrodinis atspindys Bandys pavogt manas mintis    Aš nematau, tiktai girdžiu    Alsavimą tą tylų    Aš nematau, tiktai girdžiu    Ir tai mane baugina    Aš nematau, tiktai girdžiu    Tylius žingsnius artėjant    Aš nematau, tiktai jaučiu, jaučiu
▪ Naujos Pupytės - Miražas ▪ Pinup Girls - Fiesta apart ▪ Pupos (Sandrutė) - Nebemyli (Pildyk) ▪ Deividas Bastys - Ką jauti? ▪ Lauris Reiniks ir Liepa Mondeikaitė - Apkabink dar ▪ Miledi - 16 rožių ▪ Trakiškių kaimo kapela - Gera grįžti apart man teviškėn ▪ ŽAS feat. Splotch (NY) - Ir vėl tyla ▪ Andžikas - Optimistas ▪ Bartas - Ten, kur namai ▪ Mad Money - Laikykis, broli ▪ Lauris Reiniks - Tavęs nepamirštu ▪ Gabrielius Vagelis apart - Negaliu apart atsilaikyt ▪ Trigrašis - O kaip gerai turėt panelę ▪ Nemuno krantai - Prie ežerėlio ▪ Martynas Beinaris - Mano krantas ▪ Laura Remeikienė ir El Fuego - Skirk man laiko pasimatymui ▪ Amniamnyz - Meilė stipresnė už mane ▪ apart Jungėnų kaimo kapela - Atėjo gegužis ▪ Pinup Girls - Be tavęs
Daugiau... 1. (2) MG International - Juoda orchidėja 2. (1) Monika Linkytė - Aš netikėsiu (filmo "Moterys meluoja geriau" daina) 3. (3) Marijonas Mikutavičius ir Džimba - Aš labai myliu savo mamą 4. (6) Neo - Tau, mano mamyte 5. (9) Martynas Beinaris apart - Mano krantas 6. (20) Eglė Jakštytė - Tu nežinai 7. (15) Inga Valinskienė - Žvaigždė 8. (8) Laura Remeikienė - Tuk tuk, širdele 9. (4) G&G Sindikatas - Guli guli 10. (22) Rebelheart - Kelias pas tave 11. (5) Ieva Narkutė - Raudoni vakarai 12. (43) Miledi - Mamai 13. (16) Gytis Paškevičius - Mano kraštas 14. (-) Neda - Pasakų šalis 15. (18) Dima Šavrovas - Mamai 16. (23) Šypsena - Daina mamai 17. (10) Ligitas Kernagis, Evelina - Mama, kaip tu laikais 18. (86) Lemon Joy - Mylėt tave taip beprotiška ir keista 19. (14) Vytautas Šiškauskas - Lietuva (Mūsų kaimas) 20. (27) Vytautas Šiškauskas - Su gimtadieniu Daugiau  |  Labiausiai komentuojami  |  Geriausiai įvertinti  |  Populiariausi atlikėjai
DainuTekstai.lt yra lietuviškų ir tarptautinių dainų tekstų archyvas. Diva - Aš nematau ir visų kitų dainų tekstai yra jų autorių nuosavybė ir pateikiami apart tik informaciniais tikslais. Visi vaizdo klipai apart yra iš Youtube.com, čia pateikiama tik automatinė Youtube klipų paieška. Muzikos/mp3 parsisiuntimo svetainė nesiūlo. ** All lyrics are property of their respective owners and are provided for educational and informative use only. All possible music videos are from Youtube, we do not host any video on our server, this is only an automatic search for videos provided by Youtube. DainuTekstai.lt    Kontaktai    apart Rimai    Patarlės

No comments:

Post a Comment