Wednesday, April 9, 2014

Tik houston pažvelk ir salėje houston tyla, Gestas vienas, tiek daug jausmų jame. Prakalbėk , ir suv

Paulius (Muzikos akademija) – Viva la diva dainos žodžiai, tekstai houston | Dainų žodžiai | Dainos.biz - Dainų tekstai, Dainų žodžiai
Tik houston pažvelk ir salėje houston tyla, Gestas vienas, tiek daug jausmų jame. Prakalbėk , ir suvirpės visi. Vis kita kas dieną tu esi. Esi tai Dievo, tai velnio pusėj, Šiandien liūtė, o ryt katė tu būsi, Gyveni, vaidini…
Patiko ? Pasidalink ! Susiję dainų tektai : Paulius (Muzikos akademija) – Aš tavimi vien gyvenu Paulius houston (Muzikos akademija) – Makarena Paulius (Muzikos akademija) – houston Ei, mergiote Ruslanas (Muzikos akademija) – La bamba Paulius (Muzikos akademija) – Paleisk mane Ruslanas ir močiutė Zina (Muzikos akademija) – Kaip gi aš be tavęs
Dainų žodžiai | Dainų tekstai (remix) 50 Cent A Abba akademija Akon Alanas Aleksandras All Anastacia Andrius Avril Lavigne Aš Be Bob Marley Britney Spears Celine houston Dion Chošnau Christina Aguilera Christmas daina dainos dainų tekstai anglų kalba danguje Dangus 2 Day Delfinai Don't Elton John Eminem Enrique Iglesias feat Foje For I in ir it iš Jurga Kaniava Keistuolių Kelias į žvaigždes 2 Kelias į žvaigždes 3 Kernagis houston Lady Gaga liaudies lietuviai Lietuvių Linkin Park Love Lyrics Makejevas Mamontovas man mane Mango Mano Mariah Carey Maroon 5 me Meilė Meilės Michael Jackson Miley Cyrus Mokinukės Muzikos Muzikos akademija My Naujieji Neda Of One Pikaso houston Riaubiškytė Rihanna Robbie Williams song tau tave Tavo tavęs teatras That the The Echoing houston Green Time to tu Vilija Violeta houston Vytautas We Westlife When Whitney Houston You Your Yva Žvaigždžių
© 2008-2010 Dainos.biz . Visos teisės saugomos. Draugai: Natos muzikantams | Parduoda | sapnu reiksmes | Spintos | Spintos | google | durys |

No comments:

Post a Comment