Thursday, February 27, 2014

Aktuální články Nové produkční fotografie z obou filmů! Ruský Sherlock: epizoda


Včera se v kalifornském Beverly Hills konalo předávání Zlatých glóbů, cen, které jsou považovány za předskokany prestižních Oscarů. Robert Downey Jr. se ujal předání ceny v kategorii Nejlepší herečka ve muzikálu megafun nebo komedii . Tuto cenu získala Amy Adams za film American Hustle ( Špinavý trik ).
Robert vypadá skvěle, moc mu to sluší :) Dneska jsem se znova dívala na His Last Vow a líbilo se mi to ještě o velký kus více. To jsem měla u všech epizod třetí série. Čím víc o nich přemýšlím, tím víc je zbožňuji.
Huh, Robert vypadal skvěle a jeho řeč mě neskutečně pobavila :D Myslím, že bych byla ještě víc potěšená, kdyby mi cenu předával zrovna on :) Navíc zrovna Amy Adams! Já ji zbožňuju a hrozně jí to přeju :)
Aktuální články Nové produkční fotografie z obou filmů! Ruský Sherlock: epizoda "Clowns" Ruský Sherlock: druhá epizoda Kámen, nůžky, papír Ruský Sherlock: první epizoda 221B Baker Street Jak Sherlock potkal Sherlocka...
Other
 

No comments:

Post a Comment